Som bloggnamn har jag valt att kalla mig Amanda

När ”Rosa Bandets” insamlingen drar i gång 1 oktober

Startar jag tillsammans med Cancerfonden en egen insamling

I mitt riktiga namn, Margareta

Redan nu kommer jag att använda mitt dopnamn

om jag inte glömmer mig.

Hör av dig om du undrar över något, när det gäller mitt bloggnamn.

Torka tåren på din kind


Varje år som gick utan återfall

Närmare kom jag målet.

Men jag blev också räddare för varje år jag klarat mig.

Efter nästan sex års efterbehandling

Friskförklarades Jag – Läkaren sa att du är en ”Överlevare”

Att vara en ”Överlevare” är skrämmande varje dag …

Att få cancer förändrar livet för alltid …

Jag litar inte på att cancerspöket håller sig på avstånd.

Jag kommer på Fotomix skriva om Rosa Bandet

Utöver mina vanliga inlägg.

Kram /Margareta



