You are currently browsing the daily archive for 10 februari 2010.

Tack för mitt tema … Hopp.

Nu ser vi snart målsnöret.

Hopp är som ord betraktat något som vi alla bär med oss i olika situationer. Mitt yngsta barnbarn skulle tolka ordet som ett hopp rätt upp i luften. Konkret och utan att  lägga in känslor. Tänker jag på tro, hopp och kärlek, då är hoppets symbol rund. Min tolkning av hopp blir tre symboler som samverkar med varandra.

Hjärtat har jag ritat i snön i dag  … Hopp är kärlek

Att utforska och pröva på. Se nya möjligheter är hoppet som vi bär inom oss

Hoppet är tillsammans med kärleken oslagbart … tron är det sista som överger oss /Margareta

Sandra är du beredd här kommer stafettpinnen till dig med temat ”önskedröm”

HÄR FINNS JAG

Pinga FrisimBloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna!Image Hosting by PictureTrail.com
februari 2010
M T O T F L S
« Jan    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

WELCOME

free counters

Här kan du se varje utmaning för sig

SMÅTT OCH GOTT

Image Hosting by PictureTrail.comImage Hosting by PictureTrail.com

HON FORTSÄTTER SIN KAMP

Image Hosting by PictureTrail.com Hon går för att bekämpa bröstcancern. Än finns det ingen lösning. Med din och Min HJÄLP kan vi nå dit. STÖD CANCERFORSKNINGEN